Close
  • Home
  • Studia nauczycielskie
    • Biologia dla nauczycieli
    • Chemia dla nauczycieli
    • Diagnoza i terapia pedagogiczna z arteterapią
    • Edukacja, rewalidacja, i wspomaganie osób z autyzmem i Zespołem Aspergera
    • Fizyka dla nauczycieli
    • Geografia dla nauczycieli
    • Historia dla nauczycieli
    • Informatyka dla nauczycieli
    • Integracja Sensoryczna
    • Język polski dla nauczycieli
    • Kompetencje trenerskie z elementami andragogiki – edukacja osób dorosłych
    • Logopedia
    • Matematyka dla nauczycieli
    • Neurodydaktyka w różnych obszarach edukacji
    • Nowa jakość edukacji: nauczyciel – rodzic – dziecko
    • Oligofrenopedagogika
    • Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza
    • Pedagogika resocjalizacyjna z profilaktyką uzależnień
    • Plastyka i technika dla nauczycieli
    • Socjoterapia
    • Surdopedagogika
    • Technika dla nauczycieli
    • Terapia pedagogiczna z rewalidacją
    • Tyflopedagogika
    • Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
    • Wiedza o społeczeństwie
    • Wychowanie do życia w rodzinie
    • Zarządzanie w oświacie
  • Studia nienauczycielskie
    • Trener personalny
  • O nas
  • Dokumenty aplikacyjne
  • Kontakt z Nami
  • Oferta studiów podyplomowych
  • Galeria zdjęć
  • Filmy
  • Blog Collegium Balticum
  • Studia nauczycielskie
    • Column 1
      • Biologia dla nauczycieli
      • Chemia dla nauczycieli
      • Fizyka dla nauczycieli
      • Geografia dla nauczycieli
      • Historia dla nauczycieli
      • Informatyka dla nauczycieli
      • Język polski dla nauczycieli
      • Matematyka dla nauczycieli
      • Plastyka dla nauczycieli
      • Plastyka i technika dla nauczycieli
      • Technika dla nauczycieli
    • Column 2
      • Diagnoza z elementami terapii pedagogicznej
      • Diagnoza i terapia pedagogiczna z arteterapią
      • Doradztwo zawodowe i rozwój osobisty
      • Edukacja dla bezpieczeństwa
      • Edukacja, rewalidacja, i wspomaganie osób z autyzmem i Zespołem Aspergera
      • Gerontologia i geriatryczna opieka koordynowana
      • Informacja naukowa i bibliotekoznawstwo z animacją czytelnictwa
      • Integracja Sensoryczna
    • Column 3
      • Kompetencje trenerskie z elementami andragogiki – edukacja osób dorosłych
      • Logopedia
      • Neurodydaktyka w różnych obszarach edukacji
      • Nowa jakość edukacji: nauczyciel – rodzic – dziecko
      • Oligofrenopedagogika
      • Pedagogika resocjalizacyjna z profilaktyką uzależnień
      • Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza
      • Przygotowanie pedagogiczne
    • Column 4
      • Socjoterapia
      • Surdopedagogika
      • Terapia pedagogiczna z rewalidacją
      • Tyflopedagogika
      • Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
      • Wiedza o społeczeństwie
      • Wychowanie do życia w rodzinie
      • Zarządzanie w oświacie
      • ZAPISZ SIĘ ONLINE
      • Oferta studiów podyplomowych
  • Studia nienauczycielskie
    • Bezpieczeństwo Wewnętrzne
      • W przygotowaniu
    • Informatyka
      • W przygotowaniu
    • Dietetyka
      • Trener personalny
  • Home
  • Uczelnia
    • O nas
    • Historia Collegium Balticum
    • Dokumenty aplikacyjne
    • Media
      • Galeria zdjęć
      • Filmy
    • Kontakt z Nami
  • Blog
Facebook-f
Twitter
Linkedin-in
Instagram
  • Studia nauczycielskie
    • Column 1
      • Biologia dla nauczycieli
      • Chemia dla nauczycieli
      • Fizyka dla nauczycieli
      • Geografia dla nauczycieli
      • Historia dla nauczycieli
      • Informatyka dla nauczycieli
      • Język polski dla nauczycieli
      • Matematyka dla nauczycieli
      • Plastyka dla nauczycieli
      • Plastyka i technika dla nauczycieli
      • Technika dla nauczycieli
    • Column 2
      • Diagnoza z elementami terapii pedagogicznej
      • Diagnoza i terapia pedagogiczna z arteterapią
      • Doradztwo zawodowe i rozwój osobisty
      • Edukacja dla bezpieczeństwa
      • Edukacja, rewalidacja, i wspomaganie osób z autyzmem i Zespołem Aspergera
      • Gerontologia i geriatryczna opieka koordynowana
      • Informacja naukowa i bibliotekoznawstwo z animacją czytelnictwa
      • Integracja Sensoryczna
    • Column 3
      • Kompetencje trenerskie z elementami andragogiki – edukacja osób dorosłych
      • Logopedia
      • Neurodydaktyka w różnych obszarach edukacji
      • Nowa jakość edukacji: nauczyciel – rodzic – dziecko
      • Oligofrenopedagogika
      • Pedagogika resocjalizacyjna z profilaktyką uzależnień
      • Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza
      • Przygotowanie pedagogiczne
    • Column 4
      • Socjoterapia
      • Surdopedagogika
      • Terapia pedagogiczna z rewalidacją
      • Tyflopedagogika
      • Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
      • Wiedza o społeczeństwie
      • Wychowanie do życia w rodzinie
      • Zarządzanie w oświacie
      • ZAPISZ SIĘ ONLINE
      • Oferta studiów podyplomowych
  • Studia nienauczycielskie
    • Bezpieczeństwo Wewnętrzne
      • W przygotowaniu
    • Informatyka
      • W przygotowaniu
    • Dietetyka
      • Trener personalny
  • Home
  • Uczelnia
    • O nas
    • Historia Collegium Balticum
    • Dokumenty aplikacyjne
    • Media
      • Galeria zdjęć
      • Filmy
    • Kontakt z Nami
  • Blog
Strona główna / Studia podyplomowe / Pedagogika / NEURODYDAKTYKA W RÓŻNYCH OBSZARACH EDUKACJI

NEURODYDAKTYKA W RÓŻNYCH OBSZARACH EDUKACJI

OGÓLNY CEL KSZTAŁCENIA:
Celem studiów jest merytoryczne i praktyczne przygotowanie uczestników do wykorzystywania założeń i odkryć neurodydaktyki w obszarze edukacji.

Zapisz się

  • Czas trwania 2 semestry
  • Cena 1750 zł/semestr
  • Forma zaliczenia 1 Egzamin ustny
0 kursant
  • Opis
  • Program studiów
  • Wymagania
  • Do pobrania
  • Wykładowcy

Słuchacz nabędzie wiedzę i umiejętności z zakresu wykorzystania założeń i odkryć neurodydaktyki w obszarze edukacji. Pozna najnowsze ustalenia naukowe o neurobiologicznych oraz psychologicznych podstawach uczenia się. Uzyskane kompetencje pozwolą na efektywne planowanie i kierowanie procesem uczenia się podopiecznych.

Adresaci studiów:

Absolwenci studiów wyższych pierwszego i drugiego stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich wszystkich specjalności. Szczególnie osoby związane z edukacją (nauczyciele, dyrektorzy placówek oświatowych).

Cele szczegółowe:

  • Wyposażenie słuchaczy w wiedzę oraz umiejętności z zakresu neurodydaktyki oraz psychologii uczenia się
  • Wyposażenie słuchaczy w wiedzę i umiejętności związane z planowaniem procesu ucznia się uczniów w tym motywowaniem oraz tworzeniem efektywnych sytuacji edukacyjnych
  • Wyposażenie słuchaczy w wiedzę i umiejętności stosowania metod i form pracy w edukacji spersonalizowanej z wykorzystaniem coachingu, tutoringu, mentoringu.
  • Wyposażenie słuchaczy w wiedzę i umiejętności związane z wykorzystywaniem kreatywnych narzędzi dydaktycznych oraz nowych mediów w edukacji

ABSOLWENT STUDIÓW PODYPLOMOWYCH W WW. ZAKRESIE:

Absolwent studiów podyplomowych po zrealizowaniu ww. przedmiotów osiągnie następujące efekty kształcenia:

w zakresie wiedzy

  • Zna podstawowe informacje na temat neurodydaktyki i psychologii uczenia się
  • Rozumie biologiczne podstawy ludzkich zachowań
  • Rozumie neurobiologiczne podstawy uczenia się
  • Rozumie znaczenie zarządzania emocjami w procesie uczenia się
  • Rozumie psychologiczne czynniki budujące motywację uczniów
  • Ma wiedzę dotyczącą rozróżniania procesów nauczania i uczenia się
  • Zna kluczowe elementy procesu uczenia się
  • Zna kluczowe elementy edukacji spersonalizowanej
  • Ma wiedzę dotyczącą zasad terapii biofeedback i możliwości jej wykorzystania w edukacji przyjaznej mózgowi

w zakresie umiejętności

  • Potrafi dobierać adekwatne do stylów poznania i percepcji metody, techniki i formy uczenia się
  • W projektowaniu zajęć potrafi wykorzystywać wiedzę o systemach pamięci
  • Potrafi wykorzystać w pracy z uczniami metody i techniki pozwalające przezwyciężać ograniczenia pamięci
  • Potrafi projektować sytuacje edukacyjne przyjazne mózgowi
  • Umie tworzyć i wykorzystać w pracy z podopiecznymi kreatywne narzędzia dydaktyczne
  • Umie budować przestrzeń dydaktyczną przyjazną procesom uczenia się
  • Potrafi wykorzystać w pracy dydaktycznej i wychowawczej kompetencje komunikacyjne budujące przyjazną atmosferę uczenia się
  • Umie budować motywację podopiecznych w procesie uczenia się
  • Potrafi wykorzystać narzędzia coachingu, tutoringu i mentoringu w spersonalizowanej pracy z podopiecznymi
  • Potrafi wykorzystać nowe technologie i media w edukacji

w zakresie kompetencji społecznych

  • Jest przygotowany do posługiwania się nabytymi kompetencjami komunikacyjnymi w relacjach z otoczeniem edukacyjnym
  • Jest otwarty na udzielanie profesjonalnej informacji zwrotnej uczestnikom procesu uczenia się
  • Jest przygotowany do wspierania wiedzą merytoryczną i nabytymi umiejętnościami innych osób zaangażowanych w proces uczenia się
  • PROGRAM STUDIÓW OBEJMUJE ZAGADNIENIA:
    1
    • Podstawa prawna

WYMAGANIA STAWIANE KANDYDATOM PRZY PRZYJMOWANIU NA STUDIA PODYPLOMOWE:

  • złożenie karty zgłoszeniowej (do pobrania ze strony www.cb.szczecin.pl)
  • złożenie kserokopii dyplomu ukończenia studiów wyższych (potwierdzona z przedłożonym dokumentem)
  • dowód osobisty do wglądu

ŚWIADECTWO:

Absolwenci otrzymują, zgodnie ze wzorem ministerialnym, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Szczecińskiej Szkoły Wyższej Collegium Balticum na podstawie zaliczenia zajęć dydaktycznych, obecności na zajęciach oraz zdania egzaminu końcowego.

 

Dokumenty do pobrania:

  • Karta zgłoszenia
  • Ankieta rekrutacyjna

POBIERZ

Opiekun kierunku

1.750 zł
Zapisz się

Dane adresowe

rekrutacja@cb.szczecin.pl
ul. Mieszka I 61c, 71-011 Szczecin
tel: 91 483 81 71
Sprawdź Nas na mapie

Studia podyplomowe

Pedagogika
Dietetyka
Informatyka
Bezpieczeństwo Wewnętrzne

Miasta partnerskie

BOBROWO
BUSKO ZDRÓJ
GARWOLIN
MŁAWA
PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
RYBNIK
STARGARD


SANOK
SKIERNIEWICE
SUCHAŃ
SUCHA BESKIDZKA
SUWAŁKI
SZCZECIN
WARSZAWA

Social media

Facebook-f
Twitter
Linkedin-in
Instagram
© Copyright by Collegium Balticum - 2020 - All rights reserved.
Modal title

Message modal